NORDKAPP MED 4 NORGESPREMIERER PÅ SFA

På Sjøen for Alle 22.-26. mars stiller Nordkapp ut 18 båter. Hele fire av dem har Norgespremiere: Nordkapp Enduro 805, Nordkapp Avant 705, Nordkapp Avant 705 Ranger og Nordkapp Noblesse 605 Ranger.

(Pressemelding 7. mars)

HANDS ON PÅ FORBRUKERTRENDER

Størrelsen på Nordkapps 18 utstillingsbåter varierer fra 17-27 fot. Prisene starter på 270.000 kroner for en Enduro 550 med 75 hk, og går opp til over en million for en Noblesse 790 med 2×200 hk. Nordkapp Ranger er aluminiumbåter, mens de øvrige er vanlige glassfiberbåter. Fellesstrekket er at de er kjent for funksjonell design og flirter med familiesegmentet.

Nordkapp er hands on når det gjelder forbrukertrender, og har blitt tildelt en rekke priser opp gjennom årene. Som eksempelvis ”Power boat of the Year” og ”Merket for god design”. I dag er Nordkapp en av Skandinavias ledende produsenter av fritidsbåter.

FOR MER INFORMASJON OM UTSTILLERE, TA GJERNE KONTAKT MED:

E-post: al@messe.no

FAKTA

Sjøen for Alle er Norges største utstyrs- og båtmesse, og en fantastisk samlingsplass for alle som har båt, ønsker seg båt eller har interesse for båt og vannsport! Sjøen For Alle arrangeres av Norges Varemesse i samarbeid med bransjeorganisasjonen NORBOAT. Vi ser frem til å tilføre en helt unik energi og stemning når arrangementet igjen legges til Norges Varemesse på Lillestrøm 22.-26. mars 2017! Velkommen! www.sjøenforalle.no