SJØEN FOR ALLE GLIMTER TIL MED GULLREKKE OG STAND-UP

De to siste årene har Sjøen for Alle satset friskt på familiekonseptet og gratisaktiviteter for barn. Nytt av i år 22.-26. mars er at båtmessen oppfører Norges første vannmusikal. I tillegg utgjør stand up artistene Sigrid Bonde Tusvik, Alex Rosén og Thomas Leikvoll messens gullrekke i helgen.

Pressemelding: 17.3.2017

Oppfører Norges første vannmusikal

I 2017 rommer underholdningsmenyen for barnefamilier blant annet Eliasbåter, bygging av småbåter med strikkmotor, klatrevegg, Funballz og gratis kappseiling i messebassenget. Årets største nyhet er imidlertid oppføringen av Norges første vannmusikal med tittelen Alexx Alexxander og Piratene. Den går hver kveld i ukedagene, og to ganger daglig lørdag og søndag. Prosjektleder for Sjøen for Alle, Andreas Ljones, sier:

-       Vannmusikalen rommer kjente og kjære låter, trylling av Alexx Alexxander og storytelling illustrert av spektakulære vanntriks i det 600 m2 store messebassenget. Dette blir topp underholdning som egner seg like godt for voksne som barn, og showet varer drøye 45 minutter.

Stand up show med Sigrid Bonde Tusvik, Alex Rosén og Thomas Leikvoll

I helgen står blant annet stand up komikerne Sigrid Bonde Tusvik, Alex Rosén og Thomas Leikvoll for underholdningen. Med glimt i øyet og fullt trøkk serverer de sitt syn på ulike sider av båtlivet, og går også inn for å overtale mannen til å gi roret til dama en aning oftere. De som vil vite mer om hvordan det er å være kvinne til sjøs, bør få med seg foredraget til Marit Strømøy. Hun er verdens eneste kvinnelige Formel 1-båtfører, og gir et fascinerende innblikk i hvordan det er å være ensom kvinne i et mannsdominerende miljø.

Presseakkreditering: Send oss en mail via www.sjoenforalle.no, eller klikk på linken her.

For flere PM og informasjon om båtnyheter, se www.sjoenforalle.no

For mer informasjon om utstillere, ta gjerne kontakt med:

E-post: al@messe.no

www.sjoenforalle.no

www.taroret.no

Sjøen for Alle er Norges største utstyrs- og båtmesse, og en fantastisk samlingsplass for alle som har båt, ønsker seg båt eller har interesse for båt og vannsport! Sjøen For Alle arrangeres av Norges Varemesse i samarbeid med bransjeorganisasjonen NORBOAT. Vi ser frem til å tilføre en helt unik energi og stemning når arrangementet igjen legges til Norges Varemesse på Lillestrøm 22.-26. mars 2017! Velkommen! www.sjøenforalle.no